Dne 11. října byly na náměstí zahájeny práce na nové úřední desce. Elektronická úřední deska je dnes již naistalována a stojí na svém místě. Venkovní veřejně přístupný panel představuje novou službu pro občany. Pouhým dotykem se dostanete do dokumentů úřední desky, a to 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Pořízení elektronické úřední desky nezatížilo pokladu města Bystřice. Je téměř 100% hrazena z Operačního programu Zaměstnanost (dotace EU).
Město Bystřice má úřední desku zřízenu ze zákona. Její obsah jste doteď mohli nacházet na venkovních panelech a na internetových stránkách mestobystrice.cz. Množství povinně zveřejňovaných dokumentů se stále zvyšuje. Město muselo postupně přidávat další a další panely, proto budou současné vývěsky nahrazeny elektronickou deskou, jejíž kapacita omezená není. Vývěsní panely budou nově sloužit jako informační plocha pro spolky a příspěvkové organizace města.
Kromě obsahu úřední desky můžete přes dotykový panel vesele brouzdat i po webových stránkách města Bystřice. Ovládání je jednoduché a intuitivní. Je přizpůsobeno tak, aby ho mohli využívat rovněž hendikepovaní uživatelé.
Úřední deska obecně slouží k uveřejňování právních předpisů, rozhodnutí a dalších dokumentů. Zpřístupňuje informace jednotlivých odborů a oddělení úřadu, případně jiných institucí veřejné správy.
"Do budoucna bychom rádi funkce dále rozšířili, aby měl člověk na náměstí na dosah více informací, např. jízdní řády, turistické informace apod.,“ uvedl starosta Michal Hodík.
Možná jste si všimli, že vedle desky je ještě rozkopaná dlažba. Instaluje se zde válcová plakátovací plocha z pozinkovaného plechu, kterou bude mít ve správě MKIC. V nejbližších dnech dojte k dokončení. Tématicky nesouvisí s elektronickou úřední deskou, ale záměrně předcházíme dotazům. O plakátovací ploše vás budeme informovat samostatně.
Návštěvnost:
ONLINE:3
DNES:729
TÝDEN:2737
CELKEM:1481292