Náplní práce bude obstarávání záležitostí spojených s činností starosty, místostarosty a tajemníka, zajišťování podkladů pro jednání rady a zastupitelstva města, pořizování zápisů z jednání, zajištění chodu sekretariátu, vyřizování administrativní agendy a další činnosti dle požadavků vedení.
Požadujeme střední vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné vzdělání, výbornou znalost češtiny, uživatelskou znalost PC, dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost a časovou flexibilitu. Výhodou je praxe ve veřejné správě, znalost legislativy a informačního systému GINIS.
Nabízíme pracovní poměr na dobu neurčitou s nástupem dle dohody, platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (9. platová třída), pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, stravenkový paušál, benefitní příspěvky ze sociálního fondu, jazykové vzdělávání a další výhody.
Přihlášku s motivačním dopisem, životopisem a dalšími náležitostmi doručte do 12. 7. 2024 do 9:00 hodin na adresu Městský úřad Bystřice, Dr. E. Beneše 25, 257 51 Bystřice.
Kompletní informace naleznete na:
Návštěvnost:
ONLINE:2
DNES:634
TÝDEN:634
CELKEM:1830898