Vážený zákazníku, máme pro Vás skvělou zprávu! Pohodlně přímo na Váš evidovaný e-mail Vám budeme nově zasílat oznámení o plánovaných odstávkách elektřiny pro všechna Vaše odběrná místa. Od výlepu plakátů v místě odstávky přecházíme k modernímu elektronickému způsobu informování. Služba je poskytována zdarma a informace o odstávce obdržíte včas a bez papírů. S detailními podmínkami poskytování služby se seznámíte zde. Změnit výše uvedenou e-mailovou adresu, doplnit další kontakty a zjistit si více informací o nastavené službě můžete na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Budete potřebovat pouze 2 údaje, a to IČO (u fyzických osob datum narození) a EAN kód odběrného místa. Tento 18místný číselný identifikátor najdete na Vašem vyúčtování za elektřinu. U více odběrných míst stačí zadat při registraci služby jeden libovolný EAN a automaticky se Vám nabídnou všechna Vaše další odběrná místa. Ke každé adrese odběrného místa si můžete jednotlivě ale i hromadně nastavit zasílání upozornění na 1 telefonní číslo a až 3 e-mailové adresy. Upozornění na odstávky elektřiny budete dostávat vždy minimálně 15 dní předem a v případě zjištěné poruchy obdržíte navíc i SMS s předpokládanou dobou o bnovení dodávek elektřiny. Přerušení dodávek elektřiny se vždy snažíme plánovat pouze v nezbytně nutném rozsahu, zpravidla v pracovní dny a po co nejkratší dobu. Odstávky nám umožňují provádět pravidelnou údržbu a rozvoj elektrické sítě, abychom pro Vás zajistili bezpečnou a spolehlivou dodávku elektřiny. Krásný den ČEZ Distribuce |
Datum vložení:
4. 1. 2021 9:03
Datum poslední aktualizace:
4. 1. 2021 11:00
Autor:
Veronika Hřebíčková