Město Bystřice
Bystřice
Město Bystřice
Bystřice

Platby za odpady na rok 2021 je třeba uhradit nejpozději do 31.3., informace  zde

Fungování úřadu od 15.02.2021

Městský úřad Bystřice obnovuje svůj provoz v rozsahu původních úředních hodin, výjimku tvoří stavební úřad a silničně-správní úřad, životní prostředí a správa pozemků, kde je provoz omezen v následujících dnech z technických důvodů.

V návaznosti na vyhlášení nouzového stavu usnesením Vlády České republiky č. 125 ze dne 14.02.2021, dále v návaznosti na usnesení vlády č. 127 a 128 ze dne 14.02.2021 o přijetí krizového opatření a v souladu s mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví č. j. MZDR 15757/2020-43/MIN/KAN, Městský úřad Bystřice obnovuje svůj provoz v rozsahu dosavadních úředních hodin v souladu s výše uvedenými opatřeními.

Úřední hodiny jsou stanoveny v rozsahu:

Úřední hodiny

Městský úřad Bystřice:

  • Pondělí: 8:00 -11:00, 12:00 -17:00 hodin
  • Středa:  8:00 -11:00, 12:00 -17:00 hodin
  • Čtvrtek: 8:00 -11:00

 

Stavební úřad Bystřice:

  • Pondělí: 8:00 -11:00, 12:00 -17:00 hodin
  • Středa:   8:00 -11:00, 12:00 -17:00 hodin

 

UPOZORNĚNÍ:

Ve dnech od 15. 2.  do 19. 2. bude z provozních důvodů přerušen provoz stavebního úřaduživotního prostředí, správy pozemků a silničního správního úřaduStavební úřad bude dále uzavřen i ve dnech 22.2. a 23.2. .

V případě nutnosti se na úřad obracejte písemně, prostřednictvím e-mailové komunikace nebo oficiální cestou, přes podatelnu městského úřadu a datovou schránkou. Děkujeme za pochopení.

Podatelna a pokladna MÚ Bystřice:

  • Pondělí: 8:00 -11:00, 12:00 -17:00 hodin
  • Úterý: 8:00 -11:00, 12:00 -15:00 hodin
  • Středa: 8:00 -11:00, 12:00 -17:00 hodin
  • Čtvrtek: 8:00 -11:00, 12:00 -14:00 hodin
  • Pátek: 8:00 -11:00

Upřednostněn je písemný, elektronický nebo telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné.

V případě osobního kontaktu bude upřednostněn klient, který se předem objedná na základě telefonického nebo e-mailového kontaktu s příslušnou úřední osobou.

Zároveň občany žádáme, aby se na úřad obraceli jen v neodkladných záležitostech. 

Příjem dokumentů od klientů úřad uskutečňuje přednostně prostřednictvím elektronické komunikace, je-li to možné, v listinné podobě výhradně zabezpečeným způsobem přes podatelnu. 

Vláda ČR podpořila svým usnesením č. 140 ze dne 14.02.2021 provoz datových schránek zdarma, doporučujeme všem občanům si datovou schránku zřídit.

Do budov úřadu je zakázán přístup osob, které nemají náležitou ochranu dýchacích cest a osobám s příznaky či onemocněním COVID-19. Při vstupu do budovy úřadu jsou osoby povinny provést dezinfekci rukou připravenými dezinfekčními prostředky. Všechny osoby jsou povinny dbát pokynů zaměstnanců a dodržovat odstup od jiných osob nejméně 2 metry.

Datum vložení: 15. 2. 2021 12:32
Datum poslední aktualizace: 15. 2. 2021 12:43
Autor: Mgr. Martina Trochová

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Sociální sítě

Virtuální prohlídka

Partneři, svazky, projekty

Osady