Bystřice - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Aktuality - Nařízení o omezení provozu Městského úřadu Bystřice

Nařízení o omezení provozu Městského úřadu Bystřice 1

Městský úřad Bystřice bude v pracovních dnech zcela uzavřen.

 Nařízení o omezení provozu Městského úřadu Bystřice

(s ohledem na usnesení Vlády ČR ze dne 15. března 2020 č. 217)

Městský úřad Bystřice bude v pracovních dnech zcela uzavřen

S účinností od 19. 3. 2020 od 08:00 hod.

Podatelna:

Podání bude probíhat pouze elektronickou formou e-mailem, nebo datovou schránkou. Písemné podání je umožněno pouze vhozením do poštovní schránky městského úřadu. V případě požadavku potvrzení podání žadatel uvede, jakým způsobem si přeje potvrzení zaslat, a to buď poštou, e-mailem, nebo potvrzení telefonicky. 

Pokladna:

Od účinnosti tohoto nařízení je hotovostní pokladna uzavřena. Pro platby budou využity pouze bezhotovostní transakce převodem na účet. V případě nejasností nebo neznalosti variabilního symbolu je možné kontaktovat účtárnu na telefonním čísle 317 783 179. Místní poplatek za svoz komunálních odpadů na rok 2020 je možné platit pouze elektronicky, a to převodem na účet  č. 19-0320036379/0800, splatnost poplatku za svoz odpadu bude prodloužena do 30. 06. 2020.

Výše poplatku na rok 2020 činí 750,- Kč

  • na osobu trvale hlášenou k pobytu 
  • na nemovitosti určenou k rekreaci, rodinný dům

nebo byt, kde není nikdo trvale hlášen k pobytu 

Platby provádějte jednotlivě za každou osobu / nemovitost

  • Pro osobu trvale hlášenou k pobytu je variabilní symbol – část rodného čísla plátce před lomítkem 
  • Osoba vlastnící nemovitost určenou k rekreaci, rodinný dům nebo byt, kde není nikdo trvale hlášen k pobytu  uvede do textu pro příjemce číslo popisné/evidenční a ulici nebo část obce

Odpady budou zatím vyváženy na loňskou známku.

Stavební úřad:

Obecné informace ke stavebnímu řízení bude probíhat pouze elektronickou formou e-mailem, datovou schránkou, nebo telefonicky. 

Matrika:

Agenda bude probíhat pouze elektronicky a to e-mailem, datovou schránkou, nebo telefonicky. Služby CZECHPOINT nebude úřad do odvolání poskytovat. 

Ostatní agendy MěÚ (opatrovnictví, knihovna, životní prostředí, silničně-správní, projektové řízení):

budou probíhat pouze elektronicky e-mailem, datovou schránkou, nebo telefonicky.

Závažné a další záležitosti, které vyžadují osobní jednání, budou řešeny po předchozí telefonické domluvě s příslušným úředníkem. Nutnost osobního jednání vždy posuzuje úředník. V případě, že úředník shledá, že záležitost je možné vyřešit způsobem, který nevyžaduje osobní jednání, občan není oprávněn se osobního jednání žádným způsobem dožadovat, či domáhat.

V případě osobního jednání s úředníkem musí občan využít připravený prostor v podatelně do MěÚ Bystřice a vstup bude umožněn pouze s ochrannou rouškou či respirátorem.

Mgr. Bc. Martina Trochová, tajemnice MěÚ

Datum vložení: 18. 3. 2020 12:53
Datum poslední aktualizace: 18. 3. 2020 14:22
Autor: